zaterdag 9 februari 2013

De tijd vliegt....

Niet eens de tijd gehad (of genomen?) om de kerstkaarten die ik heb gemaakt te plaatsen... En ik vond ze zelf nog best aardig geworden.
Het maken ging in etappes, ik kon door de hernia nog niet zo lang achter elkaar zitten.

 
Deze was wat sneller te doen. Drie losse stempeltjes en het kadertje heb ik er met watervaste stift zelf uit de losse hand bijgetekend. Door de rode kaart en rode accenten toch heel leuk, niet dan?
 
 
En voor de vriendinnen in de winkel bij Juffrouw Stippel een winterse lekkernij leuk verpakt ipv een kerstkaartje:
 
 
Ik ben nog bezig met het werken aan mijn herstel maar het gaat al heel goed. Mijn huishouden runnen lukt al weer en ook de meeste andere dingen pak ik zo langzamerhand weer op. Hardlopen zal helaas nog even moeten wachten (maar met deze kou vind ik het best lekker om binnen bij de kachel te zitten). Volgende maand weer aan het werk, ik werk in de gezondheidszorg en da's best pittig, dus rustig aan...
 
Ik heb nog wat foto's liggen van zelfgemaakte kaarten, hoop die morgen of overmorgen te posten. Fijn weekend allemaal!!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten