maandag 10 september 2012

Boottocht, paardentram, kerstkraam, 6-persoons tent en Adidas



Het uitje donderdag was heerlijk.... Eerst een boottocht, toen een rit met de paardentram, een uurtje shoppen in Zutphen en weer retour met de bus om na een heerlijk buffet weer terug naar huis te gaan. Zusje had de dag van het jaar en daar was het allemaal om te doen...


Daarna twee dagen druk geweest met de rommelmarkt van onze kerk. Ik mocht de kerstkraam inrichten en bevrouwen.... Het was een prachtige dag met genoeg aanloop om de rommelmarkt tot een succes te maken. Ook de inwendige mens werd weer goed verzorgd door een team van vrijwilligers, wat een verwendag!!


En natuurlijk kwam ik ook dit keer niet met lege handen thuis... Ik kocht o.a. een heel oud kwartetspel, 3 stuks kleding en een heel mooie draadmand voor buiten. Onder de blauwe verf zit nog een laag rood (en wie weet wat daar nog allemaal onder zit...). Ik ga nog bedenken of ik hem zo laat of......

Aan het eind van de rommelmarkt bleef er genoeg over wat in de container zou belanden... ik heb dus nog wat mooie spullen gered van de vuilnisbelt en deze gaan woensdag de winkel in van Juffrouw Stippel....




Gisteren was het geweldig weer en mocht de net aangekochte 6-persoons tent worden opgezet. We hadden hem niet opgezet gezien, maar gewoon gekocht via internet. We zijn niet zo veeleisend maar nu 'ie eenmaal stond wisten we het zeker: deze tent vinden we prachtig!! We hebben zin in het weekje kamperen met schoonzus, zwager en hun kids volgend jaar... Wellicht wordt de bestemming Engeland... maar daar moeten we het met zijn tienen nog over eens worden.




En wat betreft het hardlopen... Mijn geweldig mooie nieuwe Adidassen staan te verstoffen in de gang... Ik baal er zo vreselijk van maar ik heb rug en beenklachten.... wordt gewoon chagrijnig van de pijn. Het lopen gaat nu echt niet lukken... Ik vrees dat ik de Dam tot Dam loop wel op mijn buik kan schrijven... dat is al over anderhalve week... grmbl....!!!! Maar er zijn ergere dingen.... ;-)






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten