zondag 23 september 2012

Gewoon thuis....

... terwijl ik de Dam tot Dam loop had willen lopen.... Helaas moest ik me erbij neerleggen dat het vandaag niet zou gaan lukken. Een rug/been/bilblessure maakt dat ik de loop op de tv (live uitzending op RTV Noord Holland) heb gevolgd, met gemengde gevoelens trouwens..... Volgend jaar beter???

Afgelopen woensdag viel me dit opeens op:


Gek, ik kom hier elke week langs maar nog nooit was het me opgevallen dat de verkeersborden om een rotonde in Zeist allemaal voorzien zijn van een kunst tak...

 
Verder de afgelopen dagen gewerkt, collecte gelopen


en een engeltje gemaakt... Leuk om aan de voordeur te hangen zodra het richting kerst loopt...


Op het werk worden ook al opdrachten voor de kerst gemaakt... zijn ze niet enig??

 
 

Vandaag het boek "Haar naam was Sarah" uitgelezen en ik kon het bijna niet meer wegleggen. MOOI!!!

Vanavond "Boer zoekt vrouw" maar nu eerst koken.... Fijne avond allemaal!!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten