vrijdag 28 september 2012

Fotocollage is gelukt!


Was ik toch vandaag op mijn werk afbeeldingen op de PC aan het bekijken, kwam ik een fotocollage tegen die gemaakt was in/met Picasa.... Dat moest ik thuis ook uitproberen natuurlijk, en het is me gelukt. Er zijn nog veel meer mogelijkheden maar dit is toch een leuke start; wie weet binnenkort meer....
Dit zijn trouwens foto's die genomen zijn bij Juffrouw Stippel, de helft ervan staat al ergens op mijn blog...

Morgen meer.... ik ben moe en ga zo een poosje slapen, drukke dag morgen.... Truste!!

 

2 opmerkingen:

  1. Ha Barbara wat leuk dat je mijn volger bent geworden tuurlijk ga ik jou ook volgen en ik zie dat ik de eerste ben????
    Wat een leuke collage ik ga gauw verder koekeloeren bij je!!!
    Vandaag paar uurtjes Jenny geholpen was redelijk druk....leuk dressoir is er bij gekomen zal je Woensdag wel zien..
    Ik kom even op de koffie hoor..

    liefs Fia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé Fia,
      Gezellig dat je een kijkje kwam nemen... Ja, je bent de eerste, welkom!! Moet zeggen dat ik er ook niet veel ruchtbaarheid aan geef hoor... Wie me vindt: leuk, maar reclame maken, daar doe ik niet aan...
      Als het dressoir echt zo leuk is, is de kans groot dat ik het niet meer ga zien en voor de winkel/omzet is dat eigenlijk ook wel te hopen...
      Fijn weekend verder en tot woensdag, gezellie!!

      Verwijderen