woensdag 5 september 2012

Het is weer woensdag....

.... en dus ben ik weer bij Juffrouw Stippel geweest. Hier is ze dan:


Het is gezellig druk geweest en natuurlijk kwam ik weer niet met een lege tas thuis. Een beeldig kroonluchtertje (oudje uit Frankrijk) en een chocoladevorm gekocht. Verder nog wat kleding uit het rek getrokken, ik kan het maar niet laten...

Nog een impressie:





Van de week nog wat kleine dingetjes gemaakt voor de winkel, sleutelhangers van een bestempelde woodsie en ik heb restjes wasco omgesmolten en in vormpjes gegoten (was me nog een hele klus, dat viel me nog best tegen). Ik ben tevreden over het resultaat....

 




Morgen wordt een lange dag, dagje uit met mijn zusje. Ze is verstandelijk beperkt en wordt elk jaar uitgenodigd voor een geheel verzorgd dagje uit. Dit wordt altijd verzorgd door een groep vrijwilligers uit het dorp waar we jaren woonden met/bij mijn ouders... Het hele jaar door zamelen de vrijwilligers geld in (door bijv. spullen te verkopen op rommelmarkten).
Zusje woont niet naast de deur dus eerst ophalen, om 8.45 verzamelen (wat betekent dat ik rond 7.00 van huis moet), hele dag weg en 's avonds zusje terugbrengen en zelf weer naar huis. Het zal wel een uur of 22.00 zijn voor ik weer thuis ben maar ach, het wordt vast een mooie dag....  Eerst nog maar een paar uurtjes slapen....


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten